Thursday, October 22, 2009

3. Tak Sihat

Semalam aku demam...Tengah wat kje kat ofis, tibe2 aku mcm dah pening gile.. Nak muntah pn ade. Lagi2 bile tgk kertas-kertas yg berselerak atas meja.
Lepas lunch smalam, aq dengan bangganya mintak izin kat boss utk pegi ke klinik. At last aq dpt mc. Alhamdulillah..

Aku tak tau la nape skrg ni, aku mudah sgt nangis... Aaaarrghhh... Malu nye aku. Smalam aku dah mcm x larat sgt, lpas tuh aku nangis.. huhuhu..malunye..Mesti ade ofis mate aku nampak. Biasenye, kalau nak nangis pun, aku masuk server room. Tapi semalam, x sempat..huhuhuu....malu gile... Dlu aku sgt kuat. Orang buat ape pun, aku x pernah nangis... Now...huhuhu...aku dah x kuat... Sikit-sikit nangis... Sebaek pompuan.. Kalau laki, hmmmm...mesti org gelar aku pond*$.

Malam tadi aku kol sweet home.Rupenye twin aku demam gak..Die dlu.. Then, baru jangkit kat aku...Great deal..hehehe.. Die baru dapat posting.Plak tuh dapat same skolah ngn ayah aku... Wow.... abislah. Wt kroni kat sekolah...

No comments:

Post a Comment