Wednesday, February 10, 2010

Insafi diri

Malam tadi, sape tengok 'Bersamamu -TV3'.
Saudara Hisham, 26 people with disabilities, seorang insan istimewa. Dalam umur 26 tahun tu, aku yakin beliau tak pernah melakukan sebarang dosa. How about me? At the age of 24 ni, banyak nye la dosa daku.

Aku sangat 'tacing' bila mane ayah kepada Saudara Hisham mendendangkan lagu "Ksihnya Ibu", then time tu saudara Hisham menangis. Tapi tak keluar suara pun. Allah kurniakan kelebihan kat insan istimewa ini .Die dapat rase sedih. Perasaan mereka lebih sensitif daripada kita semua. Sebab ape? Sebab mereka insan suci.

Aku tak pernah menangis sambil tengok tv, sebab aku tak suke layan hindustan or any sad ending movie. Tapi malam tadi menitis jugakla air mata aku. Sebaek rumate aku tak nampak... Semoga aku mensyukuri nikmat yang Engkau berikan keadaku ini...InsyaAllah..

6 comments:

  1. ala... buatla entry panjg2 sikit.. xsampi 5min dah abis aku bace..ngeeee

    eh lupe lak nak sedih... amiiinnn

    ReplyDelete
  2. mmg menginsafkan...sy siap nangis lagi T_T hu...~~~

    ReplyDelete
  3. Pjah, ko buat kan entry pnjg2 utk aku... hehehhe

    ReplyDelete
  4. tak suka nak tgk bersamamu tu, sbb kite mmg CONFIRM nangis! tak kisah la citer sedih apa pun mesti nangis nyer :)

    ReplyDelete
  5. Sy kene tgk....br insaf sket... Asyik gumbira je memanjang.. hukhuk...

    ReplyDelete