Tuesday, January 19, 2010

Update 4

Maka dengan ini, aku berazam mahu kembali berbloging...Cube tengok entry terakhir aku bile? Gile lame dowh....19 Nov, 2009. Memang tak beragak...

Aku baru je abis exam. Lega la sikit...Ade la mase sket utk bloging.Kalau tak, pehhhh la.... Tiap kali aku menghadap laptop, tiap kali tu lah, wajah-wajah lecturer aku menghantui....Hilang terus semangat aku nak menghupdate blog.

Now aku dah pindah rumah.. Kitorang dah tak duduk kat Sabak...Dah pndah ke kampung ayah aku, kat Sungai Besar. Sdeh la akceli... Aku syg gile kat umah aku kat Sabak tuh... Dari aku umur 6 tahun duduk kat situ. Smpai la umur aku 23 tahun...17 Tahun dowh...Gile lame. Tempat jatuh lagi kan dikenang, lagila klu tempat kite membesar kan...

Kat rumah ni la aku membesar sebagai kanak-kanak ribena. Tadika dulu kat Taski ABIM, Batu 40. Lepas tuh, masuk sekolah darjah satu, pegi sekolah kebangsaan, jalan kaki je. Sebab memang dekat gile.... Sekolah agama plak, aku pergi naik basikal ramai-ramai..Memang enjoy gile.... Skrg jiran-jran aku pun dah ramai yang kawen..

Duduk kampung sekarang nih pun best jugak akceli. Macam-macam aktiviti boleh buat. Semua binatang ayah aku ternak. Hehehe.... Ayam ade...itik ade...ikan ade...rabbit ade... Lembu n kambing belum lagi... Tak expert lagi... Tp later, sure ayah aku akan ternak punye la...


Layan satu gmbar ni...

Projek ikan keli ayah aku.


No comments:

Post a Comment