Thursday, November 19, 2009

Update

Salam semua kawan-kawan...


Jiwa aku tgh kacau... Bape hari nih aku asyik rindu kat home sweet home aku je...Lame sgt dah aku tak balik.Dah dekat 2 bulan..






Selalu pagi-pagi aku jadi syahdu and tacing (makne asal is touching)..Bestnye la kalau aku duduk dkt rumah ngn family, pagi-pagi tak perlu berkerja..


Pagi tadi, lpas smayang subuh,

Aku duduk termenung kat balcony...

Ditemani kesuraman mentari pagi.

Bace nota pun haram nak masuk.

Tengok assignment haram nak paham,

Bile pegi dapur nampak makanan, baru aku terhibur sikit...



Rupe-rupenye, aku tak sesuai lagi dengan alam kerja,

Kadang rase macam nak wat study full-time,

Boleh concentrate study...

Xperlu lagi kerja yang membebani,

Xperlu la jumpe management yang xpernah menghargai...

Waargghhh...Ape la aku merepek nih......Dah name pun blog merepek..



Aku peduli ape..Layan kan ajelah kerepekan aku nih...

Kalau boleh aku tak nak pegi keje.. Aku tak suke keje kat sini...Tolonglaaa...


Saje je upload.... Xde ape lagi untuk direpekkan...







3 comments:

  1. salam... banyakan bersabar ya...

    * hidup kita tidak akan terlepas daripada masalah... ke manapun kita pergi, pasti ada saja cabaran yang menanti ;)

    ** sesuaikanlah apa yang telah ada untuk memberikan kegembiraan pada jiwa :p

    ReplyDelete
  2. sabar-sabar.....
    mula-mula mmg mcm tu, dah kerja rasa nak blaja blk je, lama-lama ok la :p
    steady-steady :)

    ReplyDelete
  3. thanks umie and cha atas nasihat dan pendorong anda.Caltex...hahhhaha

    ReplyDelete